با ما همراه باشید

سیاسی و اجتماعی

کاظمی: توانستیم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد معلمان را آموزش یکسان بدهیم

وزیر آموزش و پرورش پس از جلسه هیات دولت گفت: توانستیم بین ۷۰ تا ۸۰ درصد معلمان را برای رسیدن به یک سطحی از کیفیت‌بخشی، آموزش یکسان بدهیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر