با ما همراه باشید
مترو و اتوبوس در تهران تا این تاریخ رایگان است مترو و اتوبوس در تهران تا این تاریخ رایگان است

سرگرمی

مترو و اتوبوس در تهران تا این تاریخ رایگان است

با تصویب شورای شهر تهران استفاده از مترو و اتوبوس تا یک هفته دیگر (تا 22 اردیبهشت) رایگان شد.

منتشر شده

در

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، در جلسه امروز شورای شهر تهران وضعیت تمدید رایگان بودن یا پرداخت هزینه بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران (مترو و اتوبوس) بررسی و مصوب شد که به مدت یک هفته دیگر (تا 22 اردیبهشت ماه) رایگان بودن مترو و اتوبوس در شهر تهران تمدید شود.

پس از پایان این مدت زمان مجددا وضعیت بلیت حمل و نقل عمومی شهر تهران بررسی خواهد شد.

گفتنی است، در پی جنگ رمضان، با تصویب شورای شهر تهران استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی (اتوبوس و مترو) از 9 اسفند رایگان شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر