با ما همراه باشید
هواشناسی تهران اطلاعیه داد/ افت دما همراه با گردوخاک تا پایان هفته هواشناسی تهران اطلاعیه داد/ افت دما همراه با گردوخاک تا پایان هفته

سرگرمی

هواشناسی تهران اطلاعیه داد/ افت دما همراه با گردوخاک تا پایان هفته

مدیرکل هواشناسی استان تهران از کاهش دما در استان خبر داد و گفت: در کنار افت نسبی دما، وزش باد شدید و گردوخاک نیز تا پایان هفته در برخی مناطق استان تداوم خواهد داشت.

منتشر شده

در

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، حمیدرضا خورشیدی با اشاره به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و الگو‌های همدیدی اظهار کرد: طی پنج روز آینده آسمان استان تهران صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و در برخی ساعات افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا امروز نسبت به روز‌های گذشته کاهش یافته است، افزود: طی پنج روز آینده بیشینه دمای شهر تهران به ۳۸ درجه و کمینه آن به ۱۹ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید، همچنین آبعلی با ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان و شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با ۴۰ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین مناطق خواهند بود.

مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به هشدار‌های صادر شده ادامه داد: تا روز جمعه در برخی ساعات، به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، وزش باد شدید و در برخی مناطق وزش باد بسیار شدید همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

خورشیدی تصریح کرد: این شرایط جوی از شنبه شب تا اواخر وقت یکشنبه نیز در برخی نقاط استان ادامه خواهد داشت و شهروندان باید نسبت به مخاطرات ناشی از وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا هوشیار باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر