با ما همراه باشید

مد و زیبایی

شهربانو منصوریان: جوری حریف آمریکایی را زدم که ووشو را کنار گذاشت

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو آسیا و جهان گفت: پرچم ایران ۴۰ سال است که بالاست. در رقابت با آمریکا جوری حریف را زدم که برای همیشه ووشو را کنار گذاشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر