با ما همراه باشید

سیاسی و اجتماعی

ناوشکن جماران پس از ۱۶سال راهی مأموریت اقیانوسی شد

امیر دریادار شهرام ایرانی گفت:ناوشکن «جماران» به‌عنوان نخستین ناوشکن ساخته‌شده در داخل کشور، پس از ۱۶ سال با توانمندی‌های به‌روزشده به مأموریتی ویژه اعزام شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر