با ما همراه باشید
وزیر جنگ اسرائیل: به تهران حمله کردیم وزیر جنگ اسرائیل: به تهران حمله کردیم

سیاسی و اجتماعی

وزیر جنگ اسرائیل: به تهران حمله کردیم

مقامات اسرائیلی خبر داده‌اند که اقدام نظامی علیه ایران انجام شده و عملیات به مرحله اجرا رسیده است.

منتشر شده

در

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، یسرائیل کاتس،‌وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اسرائیل دست به حمله‌ای علیه ایران زده است.

او در اولین اظهارات خود درباره حمله به ایران این حملات را پیشدستانه توصیف کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر