با ما همراه باشید
نارضایتی شدید اوسمار از وضعیت پرسپولیس / سرمربی محبوب رفتنی شد؟ نارضایتی شدید اوسمار از وضعیت پرسپولیس / سرمربی محبوب رفتنی شد؟

ورزشی

نارضایتی شدید اوسمار از وضعیت پرسپولیس / سرمربی محبوب رفتنی شد؟

اوسمار از مدیریت باشگاه خواسته تا هرچه سریع‌تر نسبت به وضعیت وخیم پرسپولیس چاره ای پیدا کند.

منتشر شده

در

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرورزشی، اوسمار پس از دیدار دوستانه پرسپولیس مقابل پالایش نفت در زمین شماره ۳ آزادی، به باشگاه اعلام کرده که از این پس تمرینات تیم در همین زمین برگزار شود. دلیل این تصمیم، وضعیت نامطلوب چمن ورزشگاه شهید کاظمی است؛ چمنی که نه کیفیت مناسبی دارد و نه اجازه می‌دهد کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی مورد نظرش را به‌درستی اجرا کند.

از طرف دیگر، اوسمار از مدیریت باشگاه خواسته هرچه سریع‌تر به وضعیت چمن کاظمی رسیدگی شود. او تأکید کرده که پس از ترمیم و آماده‌سازی کامل این زمین، مشکلی برای بازگشت تمرینات پرسپولیس به ورزشگاه کاظمی وجود نخواهد داشت.

در حال حاضر، هدف کادرفنی کاهش ریسک مصدومیت بازیکنان و فراهم کردن شرایط استاندارد برای تمرینات تاکتیکی است؛ به همین دلیل تا زمان برطرف شدن مشکلات، زمین شماره ۳ آزادی محل اصلی تمرینات سرخ‌پوشان خواهد بود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر