با ما همراه باشید
اتمام رایگان بودن مترو و اتوبوس در این تاریخ/ تهرانی ها بخوانند اتمام رایگان بودن مترو و اتوبوس در این تاریخ/ تهرانی ها بخوانند

سرگرمی

اتمام رایگان بودن مترو و اتوبوس در این تاریخ/ تهرانی ها بخوانند

چمران، رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد استفاده از مترو و بی‌آرتی تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت رایگان خواهد بود.

منتشر شده

در

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، رئیس شورای شهر تهران گفت: تلاش می‌کنیم درآمدمان به اندازه کافی باشد تا خرابی‌ها را جبران کنیم و ساخت و ساز‌های منازل آسیب دیده روند رو به جلویی داشته باشد.

درباره بلیت بی آر تی و مترو بحث‌های مختلفی مطرح شده، اما باید بگویم تا روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت کماکان رایگان خواهد بود.

امسال می‌توانستیم قیمت بلیت وسایل نقلیه عمومی را با توجه به تورم افزایش دهیم که به ۴۷ درصد می‌رسید منتها اجرایش را از اواخر اردیبهشت به بعد اتفاق بیفتد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر