با ما همراه باشید
گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان

سیاسی و اجتماعی

گفتگوی تلفنی عراقچی با وزیر خارجه پاکستان

وزرای امور خارجه ایران و پاکستان در گفتگویی تلفنی به مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه پرداختند.

منتشر شده

در

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی و محمد اسحاق دار، وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و پاکستان عصر امروز، (پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت‌۱۴۰۵)، به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

بر اساس این گزارش، طرفین در این رایزنی، ضمن مرور آخرین تحولات و روندهای جاری در منطقه، بر اهمیت استمرار مسیر گفت‌وگو و دیپلماسی و نیز گسترش همکاری‌های سازنده میان کشورهای منطقه در راستای صیانت از ثبات و جلوگیری از شکل‌گیری و تشدید تنش‌ها تأکید کردند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جدیدترین نظرات مخاطبان

خبر لحظه‌ای اخیر